Naturvandringar med Hörby Naturvårdsförening

Så här i coronatider kan vi inte ha några möten inomhus. Men vi är flera i föreningen som ändå är ute och går mycket i naturen, vandrar, lyssnar på fåglar, tittar på träd eller blommor mm. Vi tycker att det skulle vara trevligt om några fler kommer med oss! Vi pratar gärna om det vi ser och hör – fåglar, träd, blommor mm. Men mesta tiden rör vi på oss.

Vi tänker oss en promenad ungefär var 14e dag till en gång i månaden, och lägger upp tid och plats på FaceBookgruppen ”Hörby Naturvårdsförening”. Detta för att vi måste vara flexibla med vädret och och hur fåglar och växter beter sig. Vi blir bara några få personer varje gång och håller coronasäkert avstånd.

Alla intresserade är välkomna!